Lindome
Tidsfrist
31 Augusti 2022
Välkommen med din ansökan!

Vi söker dig som vill jobba långsiktigt i rollen som HR- och löneadministratör. Vi använder oss idag av en extern lönepartner så den löneadministrativa delen är begränsad, men i rollen som HR-administratör får du möjlighet att arbeta inom ett brett område med goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du tar många egna initiativ. Låter detta som något för dig? Se till att skicka en ansökan idag!

Vi erbjuder

• En internationell arbetsplats i ett globalt företag

• Möjligheten att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet

• För rätt person möjlighet att vara med och utforma din roll

 

Vi söker dig som

• Vill utvecklas inom HR

• Har en akademisk utbildning inom HR och/eller ekonomi

• Du talar och skriver obehindrat på engelska och svenska då arbetet sker på dessa språk

• Har goda kunskaper inom officepaketet

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom HR och/eller löneadministration meriterande

 

Dina arbetsuppgifter

• Stötta HR-ansvarig i HR administrativa uppgifter

• Hantera löneadministrativa uppgifter

• Administrera och samordna utbildningar och certifieringar

• Hantera skattefrågor, försäkringar och anmälningar till försäkringskassan

• Administration kring projekt utomlands samt utländsk personal, ansökningar SINK/A-skatt, A1, NT1/NT2 samt HMS-kort

• Hjälpa till i utveckling av processer, policys och rutiner inom HR området

• Ansvarstagande och strukturerad serviceinriktad problemlösare

Tillträde per omgående. Heltid, men deltid kan också fungera. Vi har kollektivavtal Byggnads och Unionen. För mer information kring tjänsten svarar Martin Jönsson +(46) 730 69 73 26 martin.jonsson@keller.com. Ansökan skickar du till recruitment.se@keller.com.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.